Tijdrover.reismee.nl

Video's geplaatst.

Hallo iedereen,

Wij zijn al weer een aantal dagen thuis en bij het terug kijken van mijn vakantiefoto's kwam ik ook nog een paar video's tegen die ik, via You tube, gelijk maar op Reismee.nl geplaatst heb. 2 Van deze filmpjeszijn gemaakt, op een mooie warme vakantiedag,bij desluizentrap van 28 stuks op 8 kilometer in het Canal des Ardennes. We varen de ene sluis uit en gaan de andere weer in. En één van het schutproces als we ongeveer 2.50 meter zakken. Tevens 2 stuks als we ergens in een tunnel varen. Wij zijn weer helemaal in de mallemolen van alledag beland. En Gerrie gaat vandaag weer de deur uit om te werken. Wij hopen dat we menigeen een plezier gedaan hebben om ons vakantieverhaal hier op deze site neer te zetten. Wij zouden het dan ook wel fijn vinden als men eens een reactie zou plaatsen en zijn mening zou willen geven zowel positief als negatief. Zo weten we of we volgende keer er mee door moeten gaan of niet.

Groeten van Gerrie en Kees van Hassel.

Reacties

Reacties

dina-shelter@hotmail.com

hello
Een , vriend is momenteel net ongeveer, dezelfde reis aan het doen zoals jullie, behalve dat vertrek vanuit Antwerpen is.
Vandaag igt hij in Rethel.

Ikzelf heb meegevaren van Meaux tot Compiegne, een weekje, mooie reis, alvast mooie natuur.

Alvorens vertrek ben ik op jullie blog terecht gekomen, en vond het leuk om al in Frankrijk te zitten:) door jullie vakantie sfeertjes te op te snuiven.

Ik heb ervan genoten om zo een stukje blog te mogen lezen geschreven door jullie, waarvoor hartelijk dank.
Groetjes, Dina

Kees.

Hoi Dina, Wat fijn dat je met ons mee gereist bent en vast "voor genoten" hebt. Goed om te lezen dat ons verhaal ook een leidraad is voor andere mensen welke ook dezelfde route (willen) varen. Zo ben ik nu van andere mensen hun reis aan het volgen die nu in Berlijn zijn. Daar willen wij ook nog eens naar toe gaan en kan ik vast wat voorkennis vergaren. Groetjes en (eventueel) tot een volgende keer. Kees.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!